نمایندگی وین تک در امیرکلا

نمایندگی وین تک در امیرکلا

نمایندگی وین تک در امیرکلا

نمایندگی وین تک در امیرکلا شرکت پنجره سازان وین تک مازندران تنها تولید کننده درب و پنجره upvc دوجداره با بهترین قیمت و کیفیت با ضمانت کتبی به صورت مستقیم میباشد

نمایندگی وین تک در امیرکلا مازندران

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک (شرکت اعتماد پنجره طبرستان)

۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

۰۱۱-۴۳۲۳۹۳۰۷

۰۲۱-۲۸۴۲۸۲۵۲

نمایندگی وین تک

گروه تولیدی پنجره سازان وین تک تولید کننده انواع سیستم درب و پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره در سال ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نمود.تمام تلاش و کوشش تیم مدیریت و پرسنل در راستای کسب رضایت مشتریان و انجام صادقانه تعهدات می باشد و جهت تحقق این امر استفاده از بهترین مصالح و مواد موجود به لحاظ کیفیت چه در مورد محصولات و چه در مورد ماشین آلات در دستور کار پنجره سازان وین تک قرار گرفته است.

نمایندگی وین تک در امیرکلا

از جمله نکاتی که پنجره سازان وین تک را از سایر شرکتهای تولید کننده درب و پنجره upvc متمایز مینماید، فرایند تولید و نصب دقیق و استاندارد میباشد که این فرآیند در پنجره سازان وین تک با دقت و حوصله بسیار انجام میپذیرد.پنجره سازان وین تک در تولید و نصب این محصول سالهاست فعالیت بسیار دقیقی را داشته و همواره سعی در بالا بردن دقت و کیفیت تولید و نصب درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را دارد. خدمات و مشاوره حرفه ای و کار ساز تیم تخصصی نوین پنجره سازان وین تک همواره منافع مشتری را در اولویت قرار میدهد چراکه سود خود را در حفظ منافع مشتریان خود دنبال میکند.

نمایندگی وین تک امیرکلا

بزرگترین سرمایه این گروه، رضایتمندی کارفرمایان میباشد بدرستی که مشتریان خود، بزرگترین راهبران تولید کالا و خدمات میباشند و اینچنین است که ما همچنان پایدار و خدمتگذاری امین و صادق در صنعت ساختمان مانده ایم .گروه پنجره سازان وین تک دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته، پنجره کشویی و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین قیمت پنجره دوجداره و دریافت مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

پروفیل UPVC از دهه ۱۹۶۰ در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار گرفته است. با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی نسل چهارم پنجره ها به نام پنجره دوجداره یو پی وی سی پس از پنجره های چوبی, آهنی و آلومینیومی پدید آمد. اساس پنجره دوجداره یو پی وی سی ، شیشه دوجداره آن می باشد چرا که بکارگیری شیشه های دوجداره خاصیت عایق بودن در مقابل صدا و حرارت را در پنجره های دوجداره یو پی وی سی افزایش می دهد.

نمایندگی وین تک در امیرکلا

امروزه درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی بیش از ۸۰% از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند و دلیل آن زیبایی منحصر به فرد و مزایای متعدد پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.کاهش آلودگی محیط زندگی با استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی پنجره های دوجداره یو پی وی سی به دلیل دارا بودن لاستیک های درزبندی از ورود آلودگیهای مختلف به داخل ساختمان به میزان قابل توجه ای جلوگیری می کند و هزینه های مربوط به آن را کاهش می دهد.پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاوم در برابر اشعه خورشید به علت به کارگیری از مواد اولیه مقاوم این پنجره ها در برابر عوامل خارجی مانند تغییرات شدید دما و اشعه خورشید دچار تغییر رنگ، فساد شیمیایی، پوسیدگی و ساییدگی نمی شود.

نمایندگی وین تک در امیرکلا

پنجره های دوجداره یو پی وی سی, پنجره هایی مقرون به صرفه

پنجره های دوجداره به علت دارا بودن بالاترین ضریب عایق دمایی موجب استفاده کمتر از وسایل گرمایشی و سرمایشی در ساختمان شده و منجر به کاهش هزینه های مصرفی نیز می شود.
ایمنی بالا در پنجره های دوجداره یو پی وی سی یکی از خصوصیات پنجره های دوجداره یو پی وی سی امکان استفاده از یراق آلات مختلف در آنهاست. بعنوان مثال یراق آلات ضد سرقت که در ساختمان های ویلائی مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی وین تک در امیرکلا

قابلیت بازسازی پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره یو پی وی سی
با استفاده از پروفیل های بازسازی یو پی وی سی، به راحتی می توان پنجره های قدیمی را بدون نیاز به تخریب و در زمانی کوتاه بازسازی کرد. در و پنجره های (UPVC) طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده اند و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر انواع در و پنجره ربوده اند. آشکار است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این پنجره ها دارند.

دوام و استحکام بالا

درب و پنجره های UPVC از لحاظ استحکام، قابل اطمینان هستند و با وجود تفاوت های ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. البته این دوام و استحکام ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه و اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره ها دارد.

عایق بندی

مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و به خصوص در و پنجره ها، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است. میزان عایق بندی در و پنجره های UPVC تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید ومونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.

تلفن تماس نمایندگی وین تک در امیرکلا | آدرس نمایندگی وین تک در امیرکلا | شرکت نمایندگی وین تک در امیرکلا | وب سایت نمایندگی وین تک در امیرکلا | تولید کننده نمایندگی وین تک در امیرکلا | تولیدی نمایندگی وین تک در امیرکلا

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *