پنجره upvc هافمن در بلده

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر | مرکز فروش درب و پنجره upvc وین تک بهنمیر | قیمت پنجره دوجداره | شرکت در و پنجره upvc | پنجره upvc وین تک | پنجره upvc هافمن | انواع پنجره دوجداره

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر

لطفا جهت دریافت استعلام قیمت و پیش فاکتور و یا هرگونه سوال یا مشاوره رایگان با روشهای زیر با ما تماس بگیرید

پنجره سازان وین تک

تلفن جهت پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

تلفن مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

تلفن جهت مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

تلفن جهت رسیدگی به شکایات: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲۵۲

ایمیل : vilatak235@gmail.com

مدیریت : حبیبی

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر

قیمتها بر اساس نوسان قیمت به روز می باشد و مشتریان عزیز باید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره قسمت پیش فاکتور یا مشاوره تماس بگیرند

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر

بعد از پذیرش قیمت و بستن قرارداد ۵۰/. درصد قرارداد پیش پرداخت و الباقی بعد از اینکه کلیه کالای سفارش داده شده پس از تولید و بارگیری از کارخانه و تحویل در محل تسویه حساب کامل خواهد شد سپس پنجره ها نصب و ریگلاژ و آب بندی شده تحویل مشتری داده میشود.

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر


کلیه کالای تولید شده ما ده سال ضمانت تعقیر رنک تعقیر شکل و شکستکی خواهد داشت که در قرارداد ذکر داده خواهد شد

نمایندگی پنجره upvc بهنمیر

نمایندگی پنجره upvc بهنمیر

نمایندگی پنجره upvc وین تک بهنمیر

میخوای بدونی درب و پنجره پی وی سی و یو پی وی سی چی هستن؟ با مزایا و معایب استفاده از این پنجره ها آشنایی؟ میخواهی درب و پنجره uPVC نصب کنی و میخواهی چند مدل از این پنجره رو ببینی؟ قیمت چی؟ دونستن قیمت درب و پنجره uPVC برات مهمه؟

نمایندگی پنجره upvc وین تک

امزایای پنجره یو پی وی سی (uPVC):

استفاده از یو پی وی سی مزایایی داره که در ادامه به اونها اشاره میکنیم:

۱- ضد آب: یو پی وی سی ضد آبه. همین امر موجب میشه از این متریال به راحتی در هر شرایط آب‌وهوایی استفاده کرد. بعضی از متریال مثل چوب و فلز این خاصیت رو ندارن و باید در مقابل رطوبت محافظت بشن.

پنجره upvc 

۲- زرد نمیشه: هرچند آلومینیوم هم ضدآبه ولی در اثر مجاورت زیاد با رطوبت به رنگ زرد متمایل میشه. همین نقص آلومینیوم باعث میشه تا پنجره های یو پی وی سی در برابر رطوبت، بدون رقیب باشه.

پنجره upvc 

۳- ارزون تره: پنجره یو پی وی سی نسبت به پنجره های آلومینیومی و چوبی ارزون تره. همین ملاک باعث میشه انتخاب بین یو پی وی سی و سایر متریال ها برای بیشتر افراد تا حدود آسون تر بشه.

پنجره upvc 

۴- در برابر موریانه مقاومه: پنجره یو پی وی سی در مقابل خورده شدن توسط موریانه مقاومه. این مورد، برای پنجره یو پی وی سی نسبت به پنجره چوبی یه امتیاز خوب محسوب میشه.

پنجره upvc 

۵- قابل بازیافته: یو پی وی سی رو میشه بعد از دوره کارکردش بازیابی کرد. همین موضوع باعث میشه این متریال به محیط زیست آسیبی نرسونه.

پنجره upvc 

۶- انتقال گرمایی ضعیفی داره: انتقال گرمایی ضعیف، باعث میشه در پاییز و زمستان اتلاف انرژی کم بشه. اتلاف انرژی، در پنجره های فلزی و آلومینیومی زیاده و پنجره یو پی وی سی در این زمینه از اونها پیشی گرفته.

نمایندگی پنجره upvc

نمایندگی پنجره upvc

 معایب پنجره یو پی وی سی (uPVC):

در ادامه، کمی هم به معایب یو پی وی سی بپردازیم:

۱- در مقابل حرارت مقاوم نیست: وارد کردن حرارت زیاد و یا سرمای زیاد باعث میشه پنجره یو پی وی سی آسیب ببینه. این در حالیه که آلومینیوم میتونه در اون حرارت و یا سرما بخوبی عمل کنه.

نمایندگی پنجره upvc 

۲- نمیشه رنگ کرد: پنجره های چوبی و آلومینیوم یه خوبی که دارن این هست که رنگ میخورن. همین موضوع باعث میشه در صورت حس یکنواختی، خیلی راحت با رنگ کردن ظاهر پنجره رو عوض کرد.

پنجره upvc 

۳- استفاده از جنس بی‌کیفیت: نمونه های بی‌کیفیت این متریال بعد از گذشت چند سال به راحتی میشکنن و یا به رنگ زرد تغییر رنگ میدن.

دسته بندی پنجره پی وی سی بر اساس بازشو

خب برای این که موضوع انواع پنجره کامل بشه بهتره صحبتی از انواع بازشوهای اون هم داشته باشیم. دسته‌بندی مدل پنجره پی وی سی و یو پی وی سی بر اساس بازشو، یه دسته‌بندی بزرگی رو در بر میگیره.

پنجره upvc 

خلاصه بازشوهایی که این دو پنجره میتونن داشته باشن رو در زیر آوردم:

  • پنجره ثابت
  • بازشوی تک حالته
  • بازشوی دوحالته
  • بازشوی کشویی ریلی
  • بازشوی کشویی فلوکس واگنی
  • بازشوی فرانسوی
  • بازشوی آکاردئونی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *