وین تک مازندران در زیرآب

وین تک مرزن آباد

وین تک مرزن آباد

وین تک مرزن آباد | نمایندگی وین تک مرزن آباد |  نماینده وین تک | نمایندگی پنجره دوجداره upvc وینتک | نماینده تولید درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیومی در شمال

جهت پیش فاکتور : 09214213728
مدیرت : 09115706548
جهت مشاوره : 01143239307
مدیریت : حبیبی

با عرض سلام خدمت شما دوستان و کاربران وب سایت پنجره سازان وین تک توضیح کوتاهی میخوام بدم که چه عواملی بر قیمت پنجره وین تک تاثیر گذار هستش

قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک سلمان شهر به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا پروفیل درجه 2 وین تک تولید می شود؟ در متن زیر عواملی را که موجب افزایش قیمت پنجره دوجداره upvc وین هچیروکلاردشت شهر می شود را بیان می کنیم. این عوامل به دو قسمت تقسیم میشود اول پروفیل Upvc وین تک و دوم ساختار پنجره وین تک هچیروکلاردشت می باشد.

وین تک مرزن آباد

عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت دوجداره وین تک

پنجره دوجداره  UPVC  وین تک در هچیروکلاردشت همواره به دلیل کیفیت بالای ساخت آن و قابلیت اجرایی در اندازه‌های استاندارد ساختمان، از نظر قیمت مورد توجه مصرف کننده در هچیروکلاردشت می‌باشد.
اما برای نصب و اجرای پنجره‌های دو جداره وین‌ تک در هچیروکلاردشت، جدا از عوامل ذکر شده در متن زیر قیمت پنجره دوجداره عوامل دیگری برای برآورد هزینه نصب پنجره دو جداره نقش دارد.

وین تک مرزن آباد

عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت دوجداره وین تک

متراژ اجرای نصب در نصب پنجره دوجداره در محل نصب پنجره‌های دوجداره upvc وین تک بر اساس استاندارد 140 در 160 سانتی متر می‌باشد. هر نوع افزایش متراژ باعث استفاده بیشتر از میزان متعلقات و یراق آلات ساخت آن روی قیمت نهایی اثر گذار خواهد بود.
به فرض مثال اندازه قیمتی یک پنجره دوجداره upvc وین تک x قیمت می‌باشد. روی این قیمت هزینه حمل و دستمزد نصب و اجرای آن روی سازه و یراق آلات مصرفی و نصب هر نوع بازشو که در حین اجرا ممکن است استفاده شود روی قیمت نهایی تاثیر گذار است.

وین تک

هر نوع افزایش متراژ باعث اضافه شدن مواد مصرفی بیشتر برای ساخت پنجره دوجداره upvc وین تک و یراق آلات آن و نیز نصب هر نوع بازشو ، هزینه حمل و نصب آن در محل تاثیر گذار است.
پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع دقیق، قبل از هر نوع سفارش از کارشناسان پنجره سازان وین تک برای برآورد هزینه نصب و اجرا استفاده کنید. شماره دفتر 01143239307

عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت دوجداره وین تک

جدا از کیفیت و اندازه ساخت پنجره‌های دو جداره عوامل دیگری در محاسبه قیمت مورد توجه قرار می‌گیرد که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره می‌کنیم.
نوع و برند یراق آلات
با توجه به استفاده از قطعات مختلف در طراحی و ساخت پنجره‌های دو جداره، یراق آلات با کیفیت های ایرانی، آلمانی و ترک نیز قابل سفارشی سازی دارد.
یراق آلات کلنگی، تک حالته، کشویی، دو حالته، فولکس واگنی،آکاردیونی، درب سوئیچی و محوری از تنوع مختلف یراق آلات مورد استفاده در ساخت پنجره دو جداره می‌باشد.

عوامل تاثیر گذار در محاسبه قیمت دوجداره وین تک

شیشه چند جداره به جای دو جداره
با توجه به نوع عایق بندی و مقاومت بالا در برابر گرد و خاک، انتقال حرارت و برودت، جلوگیری از ورود صدای اضافی و نیز استحکام بالا در مقابل عوامل طبیعی در قیمت گذاری ساخت پنجره‌های دو جداره تاثیر گذار است.
ضخامت شیشه‌های سه جداره 8 برابر نسبت به شیشه‌های معمولی از کیفیت بالا و قیمت بالایی برخوردار می‌باشد.
تنوع رنگ و طرح پنجره دو جداره

وین تک

رنگ تمام پنجره های دو جداره سفید می‌باشد. اما برای تنوع بخشی رنگ های متنوع دیگری برای پروفیل‌ها موجود است که می‌توان به رنگ‌های طرح چوب یا لمینت اشاره کرد.
قیمت طرح‌های رنگی دیگر بین 25 تا 35 درصد گرانتر از مدل معمولی روی محاسبه قیمت پنجره دو جداره حساب می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *