پنجره UPVC آس وین عباس آباد

پنجره UPVC آس وین عباس آباد

پنجره UPVC آس وین عباس آباد

پنجره UPVC آس وین عباس آباد | پنجره سازان نماینده و نمایندگی انواع پنجره دوجداره UPVC در عباس آباد استان مازندران ارزانترین قیمت پنجره دوجداره UPVC در مازندران آس وین

پنجره UPVC آس وین عباس آباد

پنجره سازان توزیع و فروش – اجرای درب و پنجره با پروفیل UPVC آس وین AS win با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد.

پیش فاکتور : ۰۹۲۱۴۲۱۳۷۲۸

مدیرت : ۰۹۱۱۵۷۰۶۵۴۸

مشاوره : ۰۱۱۴۳۲۳۹۳۰۷

مدیریت : حبیبی

پنجره UPVC آس وین عباس آباد

پنجره دوجداره UPVC آس وین AS WIN

پنجره دوجداره UPVC آس وین یکی دیگر از محصولات گلدوین پنجره است.جهت استعلام قیمت پنجره UPVC آس وین عباس آباد با ما تماس بگیرید، روش‌های تماس با پنجره سازان در بالای صفحه و پایین صفحه قابل مشاهده است.

پنجره دوجداره آسوین

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی آسوین با قیمت مناسب برای همکاران در مازندران تماس بگیرید.

دلیل فرق قیمت پنجره دوجداره upvc در چیست

برای آنکه بدانیم دلیل فرق قیمت پنجره دوجداره upvc چیست قبل از هر چیزی باید گفت که فقط برند و نوع متریال درب و پنجره دو جداره upvc در کیفیت نهایی تاثیر گذار نیست بلکه نحوه تولید و نوع نصب از هر چیزی مهم تر است.

۱-یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار در قیمت و کیفیت پنجره upvc گالوانیزه محار داخل آن می باشد

این فلز u شکل که در تمام مقاطع و قسمت های پروفیل قرار می گیرد باعث می شود پروفیل upvc که نوعی پلاستیک است در اثر سرما و گرما تغییر حالت ندهد زیرا پروفیل یو پی وی سی در هر ابعادی تغییر حالت می دهد،به خاطر همین تغییر شکل لنگه و شیشه آببند نمی شود،یک خاصیت دیگر این گالوانیزه نگهداشتن پیچ یراق آلات نصب شده روی پروفیل و پیچ نصب پنجره دوجداره روی فریم می باشد.

دلایل تاثیر گالوانیزه محار در قیمت پنجره upvc 
  • ضخامت ورق گالوانیزه که به نسبت نوع پروفیل پنجره upvc باید استاندارد انتخاب شود و حداقل ضخامت باید ۱ میلیمتر باشد.
  •  کرو دار بودن گالوانیزه محار جهت مقاومت بالاتر کرو همان انهنای خاص روی گالوانیزه است.
  • جنس ورق اصلی باید گالوانیزه باشد برخی برای ارزان شدن از فلزات دیگر استفاده می نمایند.
  • ابعاد استانداردی که هر پروفیل یو پی وی سی درون آن باید قرار گیرد یعنی ابعاد u شکل باید استاندارد باشد.

ضخامت های باریک و استفاده از جنسهای آهن سیاه به جای گالوانیزه و کوچک استفاده کردن یا کلاً استفاده نکردن از این گالوانیزه توسط تولید کننده به شدت باعث می شود بتواند پنجره دوجداره ارزان قیمت تولید نماید. 

۲پروفیل مصرفی در پنجره دوجداره و مارک پروفیل

استفاده از پروفیل upvc دارای اعتبار و ضمانت باعث می شود قیمت پنجره upvc متفاوت شود برند های متفرقه پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دیگر مسئولیت پروفیل تولید خود را قبول نمی کنند و دچار مشکلات زیادی مانند زرد شدن و پوسیدگی لاستیک درزبندی که از مهمترین قسمت ها است می شود.

پروفیل  با کیفیت همچون وین تک و ویستا بست از پروفیل های بسیار معروف و قدیمی در ایران هستند که از لحاظ کیفیت،ضمانت و خدمات پس از فروش حرف اول را می زنند که در صورت هرگونه ایراد به سرعت برای رفع آن به پروژه مراجعه می نمایند زیرا این شرکت ها تقریبا در تمام شهر ها نمایندگی دارند.

۳- در پنجره دوجداره لاستیکی وجود دارد که برای آببند بین لنگه و شیشه استفاده می شود

لاستیک درزبندی دو نوع می باشد که در تولید درب و پنجره دوجداره upvc استفاده می گردد،لاستیک هایی که از همان ابتدا روی شاخه های پروفیل می باشد لاستیک سرخود گفته می شود،نوع دیگر لاستیک EPDM  با برندهای مختلف از کشور های مختلف که معروفترین آن سچیل ساخت ترکیه می باشد و پس از تولید درب و پنجره روی پروفیل نصب می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *