پنجره دوجداره UPVC آورتا متل قو

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل | تولید ونصب پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل در استان مازندران شمال ایران | شرکت تولیدی پنجره دوجداره upvc آورتا در شمال کشور

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

مقاله درباره پنجره دوجداره UPVC آورتا

 

پنجره دوجداره UPVC آورتا یکی از نوع پنجره های با کیفیت و مقاومت بالاست که از جنس UPVC ساخته شده است. این پنجره دوجداره دارای چندین لایه و سهولت در نصب و استفاده است، بنابراین بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد.

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

مزایای پنجره دوجداره UPVC آورتا

 

مزایای پنجره دوجداره UPVC آورتا شامل موارد زیر می باشد:

 

۱. عایق حرارتی: پنجره دوجداره UPVC آورتا دارای خواص عایق حرارتی است که توانایی حفظ حرارت داخلی را دارد و از از دست رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

۲. جلوگیری از نفوذ صدا: پنجره دوجداره UPVC آورتا به دلیل داشتن دو لایه، می تواند از نفوذ صدا به داخل ساختمان جلوگیری کند.

 

۳. مقاومت بالا: بازدهی بالای پنجره دوجداره UPVC آورتا در برابر شرایط مختلف زیست محیطی، باعث شده است که این پنجره با مقاومت بالا متناسب با هر شرایط آب و هوایی ساخته شود.

 

۴. جذابیت ظاهری: ظاهر زیبای پنجره دوجداره UPVC آورتا یکی از مزایای فوق العاده آن است. طراحی این پنجره با بازوهای ضبط شده و در رنگ های مختلف قابل تنظیم است.

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

نحوه نصب پنجره دوجداره UPVC آورتا

 

نحوه نصب پنجره دوجداره UPVC آورتا بسیار ساده و آسان است. در واقع، چون جزء ساخت آینده های پایداری می باشد، نصب آن بسیار ساده و بی دردسر است.

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

کاربردهای پنجره دوجداره UPVC آورتا

 

در مورد کاربردهای پنجره دوجداره UPVC آورتا، می توان به استفاده از آن در منازل، شرکت ها، مراکز آموزشی، مدارس، در بیمارستان ها، مراکز اداری و ابزاردقیق و همچنین در بسیاری از مکان های دیگر اشاره کرد.

معرفی و تاریخچه شرکت آورتا

آورتـا در سال ۱۳۸۵ با مطالعات فراوان در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی و نیاز بازار در ایران بر اساس واردات انبوه پروفیل از کشورهای اروپایی بر این امر اهتمام ورزید که با تولید این محصول در داخل علاوه بر صرفه جویی ارزی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ملی به خارج از کشور، باعث رفع نیاز مونتاژ کاران نیز گردد.

پروفیل آورتا

آورتا با احداث گروه صنعتی خود، توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده و با بهرگیری از بهترین و مدرن ترین تجهیزات اندازه گیری مواد اولیه و با استفاده از دقیق ترین ماشین آلات میکسینگ و قالب های مدرن اروپایی مواد اولیه پلیمری را مخلوط و آماده تولید می نماید. آورتا در ابتدا با ۵ خط اکسترودر و یک خط میکسر شروع به کار نموده و با گذشت زمان و پی بردن مصرف کنندگان عزیز به کیفیت متمایز پروفیل آورتا ماشین آلات خود را به ۱۱ خط اکسترودر و ۳ خط میکسر افزایش داده است.

پروفیل آورتا

دریافت گواهینامه کیفیت ، نشان‌دهنده کیفیت و استحکام پروفیل‌های تولیدی بر اساس استاندارد RAL GZ ۷۱۶/۱ است. مدیریت پروفیل آورتا با دید آینده نگر خود در راستای بر طرف نمودن نیازهای داخل کشور و نیز صادرات پروفیل خود در صدد افزایش خط تولید خود به ۳۰ خط اکسترودر می باشد. که این مهم در دست بررسی و اقدام است.

پروفیل آورتا

ما بر این باوریم که با اندیشه والا و همت متخصصان ایرانی می توانیم، محصولاتی تولید نماییم که از نظر کیفیتی در سطح پیشگامان این صنعت در دنیا باشد و کشور را از واردات این محصول بی نیاز نماید. باشد که بتوانیم سهم کوچکی در رشد، تعالی و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشیم.

آزمایشگـاه

پروفیل های یو پی وی سی پس از تولید جهت بررسی کیفیت مورد انواع آزمایشات قرار میگیرند. آزمایشگاه آورتا مجهز به مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی خواص پروفیل های یو پی وی سی بوده و در محل کارخانه قرار دارند تا بتواند کلیه تولیدات را در زمان تولید نظارت و پس از تولید توسط متخصصان این امر مورد بررسی و آزمایش دقیق قرار دهد. کیفیت محصول نهایی رمز موفقیت ماست که به این امر بسیار توجه می نماییم تا رضایت مصرف کنندگان را تضمین کنیم.

کنتـرل کـیفیت

آورتا پروفیل های یو پی وی سی تولیدی خود را در آزمایشگاه مورد دقیق ترین بررسی ها قرار داده و این تولیدات را پس از اطمینان از کیفیت محصول و انجام تست و کنترل دقیق مواد اولیه، تست ابعاد و وزن، تست کیفیت رنگ، تست مقاومت ضربه، تست مقاومت جوش، آزمایش مقاومت در برابر سرما و گرما و تست انحراف از خط راست را انجام داده و سپس آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

ضمانت نامه پروفیل های آورتـا

آورتا علاوه بر توجه به استانداردهای دریافتی، این پروفیل ها را همواره مورد آزمایش قرار داده تا خود مستقیما از سطح کیفی آنها مطمئن گردد و پس از اخذ نتایج مثبت از سلامت آنها اقدام به ارائه ضمانت نامه پانزده ساله این تولیدات در برابر تغییر رنگ و تغییر حالت نموده است.

پنجره دوجداره UPVC آورتا آمل

 

نام مقاله: پنجره دوجداره UPVC آورتا

کلمات کلیدی: پنجره دوجداره، UPVC، پنجره UPVC، پنجره دوجداره UPVC، پنجره دوجداره UPVC آورتا، کاربرد پنجره دوجداره UPVC، مزایای پنجره دوجداره UPVC، نحوه نصب پنجره دوجداره UPVC.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *