پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره چیست؟ | پنجره دوجداره | نماینده پنجره دوجداره مازندران

پنجره های دو جداره چیست؟

پنجره های دو جداره چیست؟ | پنجره دوجداره | نماینده پنجره دوجداره مازندران | نمایندگی پنجره دوجداره یو پی وی سی در مازندران | پنجره دوجداره upvc مازندران

ما در شرکت معین صنعت حبیبی همیشه آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید و یا تعویض پنجره‌ های دو جداره هستیم.

09115706548 – 09214213728

دفتر تهران معین صنعت حبیبی : 02128428252

دفتر مازندران معین صنعت حبیبی 01143239307
مدیریت : حبیبی

پنجره های دو جداره

پنجره های دو جداره در ساخت و سازهای مدرن و بازسازی خانه به طور فزاینده ای محبوب شده اند. آنها از دو لایه شیشه ای تشکیل شده اند که با یک شکاف کوچک از هم جدا شده اند که اغلب با گاز عایق مانند آرگون پر شده یا به عنوان خلاء نگهداری می شود.

پنجره‌های دوجداره که برای کاهش انتقال حرارت طراحی شده‌اند، به خانه‌ها کمک می‌کنند در زمستان گرم‌تر و در تابستان خنک‌تر بمانند. آنها همچنین از نظر انرژی کارآمد هستند و مزایای اضافی مانند کاهش نویز را ارائه می دهند و آنها را از پنجره های معمولی متمایز می کند.

ویندوز دوجداره چگونه کار می کند؟

پنجره های دو جداره با ایجاد یک مانع عایق بین دو جداره شیشه کار می کنند. این فضا، همانطور که قبلا ذکر شد، می تواند خلاء باشد یا با گاز بی اثر پر شود.

  • عایق حرارتی: فضای بین پنجره های دو شیشه ای به عنوان یک مانع عایق عمل می کند. این مانع از ورود هوای سرد بیرون در طول زمستان و جلوگیری از ورود هوای گرم در تابستان جلوگیری می کند. همچنین باعث کاهش اتلاف حرارت در خانه شما می شود.
  • کاهش صدا: علاوه بر عایق حرارتی، دو لایه شیشه و شکاف عایق نیز به حذف صدای بیرون کمک می کند. این باعث می شود که پنجره های دو جداره گزینه ای عالی برای خانه هایی در مناطق شلوغ یا نزدیک بزرگراه ها باشد.

چه نوع شیشه ای استفاده می شود؟

پنجره‌های دوجداره را می‌توان با استفاده از انواع شیشه‌ها ساخت که هر کدام برای نیازها و اهداف خاصی طراحی شده‌اند.

  • شیشه شفاف: این رایج ترین نوع است که ضمن ارائه عایق، دید واضحی را ارائه می دهد.
  • شیشه Low-E : شیشه کم انتشار (Low-E) دارای یک پوشش فلزی نازک بر روی سطح خود است که گرما را منعکس می کند و در عایق حرارتی کارآمد است.
  • شیشه های رنگی : انواع رنگی می توانند تابش نور را کاهش دهند و گرما را جذب کنند و آنها را به انتخاب خوبی برای خانه هایی در مناطق آفتابی تبدیل کند.
  • شیشه چند لایه: این نوع شامل دو یا چند لایه شیشه است که با یک لایه به هم چسبیده اند، این نوع امنیت و کاهش نویز را بهبود می بخشد.

 

پنجره های دو جداره

 

مزایای پنجره دوجداره

پنجره‌های دو جداره مزایای بی‌شماری را ارائه می‌دهند که فراتر از ظاهر است و گواهی بر این است که چگونه پیشرفت‌های فناوری ساخت‌وساز می‌تواند شرایط زندگی روزمره ما را بهبود بخشد. در اینجا برخی از مزایای اصلی وجود دارد که آنها را به بهترین پنجره برای خانه های جدید تبدیل می کند.

نویز را به حداقل برسانید

سر و صدا می تواند یک نگرانی بزرگ برای کسانی باشد که در مناطق فعال شهر یا نزدیک جاده های شلوغ زندگی می کنند. پنجره های دو جداره به عنوان مانعی در برابر صداهای خارج از محیط عمل می کنند. در شیشه‌های دوجداره، دو جداره شیشه‌ای به همراه شکاف عایق بین آن‌ها، به‌طور موثر صدای بیرون از داخل خانه را کاهش می‌دهد. پنجره های تک جداره فاقد قابلیت کاهش صدا هستند که شیشه دوجداره فراهم می کند.

انرژی کارآمد

یکی از بزرگ ترین ویژگی های پنجره های دوجداره، بهره وری عالی در مصرف انرژی است. لایه عایق شیشه دوجداره، انتقال گرما از هوای تازه به هوای خنک را متوقف می کند. این بدان معناست که در ماه‌های سردتر، گرمای سیستم گرمایشی شما در داخل باقی می‌ماند و در ماه‌های گرم‌تر، گرمای خورشید خارج می‌شود. در نتیجه، استفاده کمتر از بخاری یا تهویه مطبوع، منجر به کاهش قبض انرژی می شود.

آیا می خواهید اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهید؟ راهنمای ما را بررسی کنید که چگونه خانه خود را سبزتر کنید .

امنیت بهبود یافته

ایمنی یکی از اولویت‌های اصلی هر صاحب خانه است و پنجره‌های دوجداره لایه‌ای از حفاظت را نسبت به پنجره‌های تک جداره ارائه می‌دهند. وجود دو شیشه و چندین لایه دوام آنها را افزایش می دهد و شکستن آنها را سخت تر می کند و دسترسی مهاجمان احتمالی را دشوارتر می کند. علاوه بر این، بسیاری از پنجره‌های دوجداره مجهز به سیستم‌های قفل پیشرفته هستند که ویژگی‌های امنیتی آن‌ها را بیشتر تقویت می‌کند.

پنجره های دو جداره

 

بهبود کنترل آب و هوا

علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، پنجره های دوجداره به صاحب خانه ها کنترل بهتری بر شرایط داخل خانه می دهد. شیشه دوجداره به معنی نقاط سرد کمتر و گرمای کمتر است و در نتیجه دمای یکنواخت تر و راحت تر در سراسر خانه ایجاد می شود. این نوع کنترل بر فضای هوا به ویژه برای خانه‌هایی در مناطقی مانند کوئینزلند دورافتاده، جایی که تغییرات شدید دمای فصلی در آن رایج است، مفید است.

در برابر تراکم محافظت می کند

تراکم، که اغلب در ماه های سردتر روی پنجره های تک جداره ایجاد می شود، می تواند منجر به رشد قالب و آسیب به قاب پنجره شود. شکاف عایق در شیشه‌های دوجداره باعث می‌شود که شیشه داخلی و کل پنجره به دمای اتاق نزدیک‌تر باشند و احتمال ایجاد میعان کاهش یابد. افزایش طول عمر قاب پنجره شما

تک در مقابل دوجداره

بزرگترین تفاوت بین پنجره های تک و دو جداره ساختار و عایق بودن آنهاست. پنجره های تک جداره فقط یک شیشه دارند، در حالی که پنجره های دو جداره دو جداره دارند که با یک شکاف عایق از هم جدا شده اند. این می تواند پنجره های دوجداره را در مقایسه با نمونه های تک جداره خود سنگین تر و گران تر کند.

 

harvey-double-story-home-design-activity.jpg

 

قیمت ویندوز دوجداره چقدر است؟

هزینه انتخاب پنجره دوجداره بر اساس عواملی مانند اندازه، نوع شیشه، جنس قاب و هزینه نصب متفاوت است. آنها همچنین می توانند هزینه های اولیه بالاتری در مقایسه با پنجره های تک جداره داشته باشند.

با توجه به صرفه جویی طولانی مدت در قبوض انرژی و افزایش بالقوه ارزش ملک، بسیاری از صاحبان خانه سرمایه گذاری در شیشه دوجداره را ارزش آن را دارند. به طور متوسط، بسته به اندازه خانه شما، می توانند 800 دلار در هر متر مربع تا 1500 دلار در هر متر مربع نصب شوند.

طراحی خانه رویایی شما از اینجا در خانه های برایتون شروع می شود

طراحی و ساخت یک خانه جدید یک تجربه هیجان انگیز است، به خصوص زمانی که اولین بار است . در اینجا در برایتون هومز، ما احساسات، جاه طلبی ها و انتظاراتی را که همراه با این سفر مهم است، درک می کنیم و در تعهد خود برای تبدیل رویای شما به واقعیت تزلزل ناپذیریم.

با بیش از 30 سال تجربه در ساخت و ساز و انتخاب وسیعی از طرح های خانه های مجلل ، تیم ما متعهد شده است تا اطمینان حاصل کند که خانه شما فقط یک خانه نیست، بلکه گسترش شخصیت شماست و آن را واقعاً متعلق به شما می کند. اگر آماده‌اید اولین قدم را برای ساختن خانه رویایی خود در کوئینزلند بردارید، با تیم دوستانه ما تماس بگیرید یا از نزدیک‌ترین دهکده نمایشی خود دیدن کنید.

توسط 


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *